پیشکسوت داوری درگذشت پیشکسوتان خواهان اوسمار شدند استقلال فقط با ۶۰۰ تماشاگر در قائمشهر| شب سخت در ورزشگاه وطنی تمام بدهی‌های استقلال تعیین تکلیف شد| کسب مجوز حرفه‌ای آبی‌ها یحیی گل‌محمدی همچنان از پرسپولیس طلبکار بازارگرمی به سبک رضاییان و احمدزاده ستاره پرسپولیس همچنان سهمیه است؟ سرلک در راه بازگشت به پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی استقلال تهران و نساجی| آغاز ۳ فینال نکونام تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال| ادامه کورس با استقلال بهترین بازیکن والیبال ایران در روز شکست که بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال(۳ خرداد ۱۴۰۳)|گام اول با شکست اولین خرید تراکتور از پرسپولیس عدم اعتماد اوسمار به جوانان پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرلورکوزن و آتلانتا| پایان تلخ ژابی وزیر ورزش: شهید رئیسی به تعهدات خود در ورزش عمل کرد پخش زنده بازی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال (۳ خرداد) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز محرومیت هاشمی‌نسب برگشت؟
سرخط خبرها

توهین تتلو به علی دایی در اینستاگرام+عکس

  • کد خبر: ۲۴۵۶۹
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
  • ۳
توهین تتلو به علی دایی در اینستاگرام+عکس
از شب گذشته آرات حسینی و پدرش با استوری‌های خود حواشی و جنجال به پا کرده‌اند که با همراهی تتلو علیه علی کریمی و علی دایی همراه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها بعد واکنش مسی و باشگاه بارسلونا نام آرات حسینی نقل بسیاری از محافل ورزشی و غیر ورزشی است. آرات و پدر بار‌ها و بار‌ها از علاقه خود به علی کریمی گفتند و خواستند تا این اسطوره فوتبال کشورمان از آرات حمایت کنند. بعد از اینکه آرات مدعی شد علی کریمی ضمن رد درخواست او صفحه‌اش را نیز بلاک کرده، امیر حسین مقصدلو ملقب به تتلو با انتشار پست‌هایی باعث حمله برخی هوادارانش به علی کریمی شد که در ادامه پیام صادقیان حمایت خود را از این اسطوره ایرانی اعلام کرد.

حالا این خواننده که به دنبال آن است تا به هر بهانه‌ای مثبت یا منفی در کانون توجه‌هات باشد بعد از حمله به علی کریمی در زیر یکی از پست‌های آرات حسینی در حالی که ادعا کرده بود او را بلاک کرده است تا آرات از او دشنام و بددهنی یاد نگیرد به علی دایی هم رحم نکرده است و این اسطوره فوتبال کشورمان را هم از نظرات غیر کارشناسانه خود بی نصیب نگذاشته است.

(عکس) توهین تتلو به علی دایی

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
1
12
ترا بخدا در مورد آدمیزاد صحبت کنید،نه در مورد تتلو......
Sahand
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
11
2
از تتلو خوشم میاد ولی یکم زیادروی کردن دیگه
..
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
1
0
چرا چرت میگی اول نکرده بی احترامی دوم کرده باشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->